שבע ברכות / סיפורי הצלחה / גם דניאל ומור שהתחתנו דרך שבע ברכות, מודים: "לא חשבנו שזה יוביל לחתונה"

גם דניאל ומור שהתחתנו דרך שבע ברכות, מודים: "לא חשבנו שזה יוביל לחתונה"

תוך פגישה אחת כבר הבינו ש"זה זה", ואחרי הפגישה השנייה קבעו תאריך לחתונה. דניאל ומור מספרים על ההיכרות שלהם במקום היחיד שבו יכלו להיפגש – אתר "שבע ברכות"

דניאל ומור הגיעו שניהם לאתר שבע ברכות בצורה דומה: חברים המליצו להם על האתר. שניהם ניסו להכיר מעט דרך האתר אך לא מצאו את הזיווג המתאים להם. עד שדניאל שלח הודעה למור.

מור: "הייתי רשומה באתר הרבה זמן, אבל לא חשבתי שדווקא האתר יוביל לחתונה. ב"ה, הופתעתי לטובה. דניאל הוא הגבר היחיד שדברתי איתו בטלפון דרך האתר, והראשון שהתפתח למשהו רציני".

דניאל: "יצאתי עם כמה בנות דרך האתר לפני מור, אבל הרגשתי שזה לא זה. עם מור הרגשתי שזה זה. הרגשתי שאיתה אני אתחתן. וגם היא הרגישה אותו הדבר".

הם אכן הרגישו שמדובר בזיווג המיועד שלהם, עד כדי כך שבתוך חודשיים וחצי בלבד מיום שהכירו – כבר עמדו מתחת לחופה. "אחרי פגישה אחת כבר החלטנו שאנחנו רוצים להתחתן, ואחרי הפגישה השנייה כבר קבענו תאריך לחתונה. חודשיים אחר כך התחתנו", מספרת מור, "בחתונה חרדית ובהפרדה מלאה".

איך החוויה שלכם מאתר "שבע ברכות"? האם תמליצו עליו גם הלאה?

דניאל: "בוודאי. האתר הזה הוא טוב, ורואים את התוצאות. לא צריך לשלול היכרות דרך אתר, בפרט אתר מפוקח כזה. יש בו הרבה אנשים, ואפשר למצוא את הזיווג המתאים".

מור: "אני מבאר שבע, ודניאל מתל אביב. הסיכוי קלוש שהיינו נפגשים בדרך אחרת, אז ודאי שכן".

דניאל ומור שניהם תמימי דעים – אתר "שבע ברכות" הוא המקום המתאים ביותר לציבור הדתי למצוא את הזיווג שלהם. "אנחנו חוזרים בתשובה", אומר דניאל, "ואין הרבה דרכים להכיר. עם שדכנים ושדכניות זה קשה, כי מה שנראה להם זה לא תמיד מה שנראה לך. כאן, באתר, אתה יכול לראות מה רלוונטי ומה לא".

מור מוסיפה: "אני בעלת תשובה, והיתה לי בעיה להכיר דרך שדכנים. פחות התחברתי לסגנון ולשיטה. האתר נותן סלקציה ראשונית שעזרה לי מאד. ובכלל, ההתחלה של התשובה שלי היתה דרך שיעורים של הרב זמיר כהן. זה שהתחתנו דרך האתר הזה – זו ממש סגירת מעגל מבחינתי".