שבע ברכות / סיפורי הצלחה / 8 שנים אחרי ההכרות שלא הצליחה, הם נפגשו והתחתנו דרך "שבע ברכות"

8 שנים אחרי ההכרות שלא הצליחה, הם נפגשו והתחתנו דרך "שבע ברכות"

אך על אף מרחק הזמן, ועל אף הרצון לשמור על פרטיותם ועל עילום שמם, הם לא מוותרים על מכתב תודה לאתר שהיה השליח לשדך ביניהם

בחודש תשרי התחתנו. בעלי היה רווק, ואני – גרושה.

שנינו חוזרים בתשובה. בתחילת דרכי התחזקתי בעיקר בזכות הרב זמיר כהן והרב פנגר.

נפגשנו אחרי הרבה מאוד זמן בו חיפשנו זיווג, כאשר אני בת 27 והוא בן 30. השדכן היה אתר שבע ברכות.

למעשה, הכרנו כבר כ-8 שנים לפני כן, ואף נפגשנו פעם אחת, אך באורח פלאי פשוט לא רצינו להיפגש אחרי הפעם הראשונה, מסיבות שאינן ברורות לנו, והקשר נותק.

במהלך השנים שנינו עברנו מסלול דומה מבחינת הזמנים שבהם חזרנו בתשובה.

במקביל התקרבנו ועלינו על דרך התורה. שנינו היינו קרובים להתחתן עם בני זוג אחרים – אך מסיבות כאלו ואחרות זה לא קרה. ה' רצה אחרת.

בפורים נשאתי עיני לשמים, וביקשתי מהקב"ה שייתן לי את מבוקשי, בטענה שבפורים, כל הפושט יד – נותנים לו. חיכיתי לפגוש את בעלי לעתיד, וכשזה לא קרה כל היום, חשבתי שייתכן שיש צורך גם בהשתדלות. לכן, כשאני כבר במיטה, נכנסתי לאתר 7 ברכות, וחיפשתי כרטיס שיתאים לי, לפי הנתונים המופיעים בו. חיפשתי כרטיסים ללא תמונה, כיון שכשראיתי תמונות – הייתי נרתעת. חשבתי לחפש רק לפי התאמה.

כששלחתי את ההודעה למי שעתיד להיות בעלי, קיבלתי תשובה במהירות, בלי שום התמהמהות, ולפתע הופיעה לי התמונה של בעלי. שנינו נוכחנו לגלות שאנו מכירים. מיד יצרנו קשר טלפוני וקבענו פגישה. כעבור חצי שנה, בליווי הרבנית של המדרשה שלי, התחתנו כדת משה וישראל. נישאנו בחתונה נפרדת, והשתדלנו לרצות את יוצרנו בכל התהליך. שנה לאחר מכן, באותו תאריך שבו התחתנו, חגגנו ברית לבן הראשון שלנו, וכשנתיים לאחר מכן נולדה גם בתנו.

האתר היה כלי שהקב"ה שלח לנו כדי להכיר ולבנות בית. הסיפור שלנו מלא בעוד הרבה פרטים קטנים שלא ציינתי, שהראו לנו את הליווי וההשגחה הפרטית והנסית של הקב"ה בכל שעל, ישתבח שמו לעד.

כך למשל, שנינו הלכנו במקביל להתייעץ עם אותו רב ולקבל ממנו ברכות; שנינו התפללנו לזיווג בפורים, והוא גם נסע באותו יום לקבל ברכה לזיווג – ובערב הכרנו; הוא סיפר לי בדיעבד שבזמנו, לפני שנים, טרם חזרנו בתשובה, ראיתי את אמא שלו. לאחר שנפגשנו דרך האתר, היא אמרה לו שהיא זוכרת אותי, כי כשהיא ראתה אותי היא אמרה: הלוואי שתמצא מישהי כמוה...

בחנוכה התפללנו מול הנרות לפרי בטן, ובחנוכה נפקדנו – וזה היה אחרי הפלה, כשהרופאה אמרה לנו שהחודש לא ניפקד. למרות זאת נפקדנו בפרשה של יוסף הצדיק. נולד לנו יוסף חיים, שאת שמו קראנו ע"ש הבן איש חי. בלי ששמנו לב, שם סבי הוא יוסף, ושם סבו של בעלי – חיים.