שבע ברכות / סיפורי הצלחה / משה ואביגיל נישאו דרך שבע ברכות: "לא היה שום סיכוי אחר"

משה ואביגיל נישאו דרך שבע ברכות: "לא היה שום סיכוי אחר"

משה ואביגיל חיפשו זמן רב אחד את השני. "אתר 'שבע ברכות' הפגיש בינינו. לא היה סיכוי בעולם שנכיר בדרך אחרת"

את החיפוש שלהם אחר שידוך מתאים, התחילו משה ואביגיל אצל חברים ושדכניות, כמקובל. "זה פשוט לא הלך, ועם הזמן תחושת החיפוש נעשתה קשה יותר ויותר, לא ידעתי איפה אני ומה יהיה איתי", מספר משה. "הרבה מהחברים שלי התחתנו והיו עסוקים בחיים הפרטיים שלהם, וגם למי שכן חשב עליי, כבר לא היו יותר מידי הצעות. לכן אתר 'שבע ברכות' היה פתרון מצוין מבחינתי, שכן הוא נתן לי את האפשרות להכיר מישהי גם ללא עזרת החברים, והיתה בו גם חשיפה לקהלים שונים, שלא הייתי מגיע אליהם אחרת".

אביגיל ביקרה אצל שדכניות רבות, והדבר לא היה לה קל. "היו פעמים שהרגשתי שהן רוצות להכיר לי מישהו שהן חושבות לנכון, על אף שאני לא חושבת כך. הרגשתי שלא באמת מנסים להבין מה אני רוצה", היא מספרת.

גם ב'שבע ברכות' היו בני הזוג תקופה ארוכה, ואף כשרצו להיפגש, הדבר לא קרה באופן מיידי. "כששלחתי הודעה לאביגיל, היא לא היתה פנויה. אחר כך היא שלחה לי הודעה, ואני לא הייתי פנוי", מספר משה. "מאוחר יותר, נפגשנו שוב באתר, ורק אז השידוך יצא לפועל".

משה הוא מירושלים, ואביגיל מפתח תקווה. "אילולא 'שבע ברכות' לא היינו מכירים. לא היה שום סיכוי אחר, שמישהו יציע את השידוך הזה", הם אומרים, "מכיוון שכל אחד היה בסביבת חברים ומכרים אחרת. האתר הוא זה שאיפשר את הקשר בינינו, ושם ההיכרות היא גם ישירה, בלי מתווכים".

"יש הבדלים בינינו", מודה משה, "אך לא התמקדנו בהם. שמנו דגש על מידות וכימיה טובה, ועם הזמן גילינו שהשוני הוא מועט יחסית, ושהמכנה המשותף בינינו הוא הרוב".

לאחר ששאלו רב, החליטו בני הזוג לשלם לאתר דמי שדכנות. "כבר בהיותי בישיבה, למדתי שחשוב לשלם לשדכן, ואכן הרמנו תרומה לאתר, כתשלום על הזכות להשתדך דרכם". כיום, ממליצים בני הזוג בחום על חיפוש הזיווג דרך אתר 'שבע ברכות'. "אתגר הרווקות המאוחרת הוא לא פשוט, וכל כיוון יצירתי שנפתח כדי לעזור בנושא, הוא מבורך. מבחינתנו, כדאי להיפתח לכמה שיותר דרכים, שעוזרות ומאפשרות מפגש בין בני זוג, גם אם הן לא הדרך הסטנדרטית, כמו חברים או שדכניות".